13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bakma gör! görebilmesini bildikçe...


 Hayat yanıtsız sorularla dolu,
bazende sorusu sorulamamış yanıtlarla,
kesinliğinden emin olduğuna bile duyduğun şüphelerle...
Sadece doğru olmasının hayalini kurduğun şeylerle...
....
Hayat sarılamaz yaralarla dolu,
bir kez açtığında kapansa bile izbırakan yaralarla,
ona her baktığında sana kendini hatırlatan hatalarla,
Unutmanın bile anlamını unutturan...
...
Hayat is kokan umutlarla dolu,
o koku her dolduğunda burnuna,
O umutların yanışını umutsuzca izlerken hatırlarsın kendini,
dumanında boğulmak istercesine...
...
Hayat anlamsız sözlerle dolu,
Canın her yandığında sana hiçbirşey ifade etmeyen sözlerle...
 Yabancı ülkenin yabancı dili gibi,
ama bir o kadar da senden ve sana sadece sesten ibaret gelen...
...
Hayat seni yarı yolda bırakan beklentilerle dolu,
tırmandıkça seni zirvesinden uzaklaştıran bir dağ gibi,
neden çabaladığını her sorduğunda,
üzerine çığlar deviren...
...
Hayat kusursuz yalanlarla dolu,
doğruluğuna her inandığında sana inancını sorgulatan...
Farkına vardığında geç kaldığın,
ardından gözyaşlarıyla bakakaldığın yalanlar...
...
AMA
Hayat güzelliklerle de dolu,
görmekle bakmak arasındaki ince çizgide nefes alan,
görebilirsen şayet sana sen kadar yakın,
bakarsan sadece sana yine sen kadar uzak... 
 
U.E.

12 yorum:

  1. Bu dünya imtihan dünyası..Rabbim hayatımızda önümüze çıkan zorluklar karşısında doğru kararlar verebilmeyi nasip etsin inşlh..kalemine sağlık güzel bir anlatım olmuş canım:))

    YanıtlaSil
  2. hayat dikenlerle dolu bir gül bahçesidir dikenine ne kadar katlanırsan o kadar yaklaşırsın gülüne...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazende dikenlerle dolu bir gül bahçesidir, dikenine ne kadar katlanırsan o kadar kutlanacağını sandığın...

      Sil
    2. evet çok doğru aslında daha bir sürü şey sayılabilir hayat hakkında ama sen en güzellerini yazmışsın mükemmel bir şekilde...:))ben de kendimce bir şey ekledim senin yazdıklarının yanında sönük kaldı ama yavaş yavaş ustamızdan-uğur böceği- öğreniyorum bir şeyler.

      Sil
    3. estafrulla, bizimki sadece hissiyata yön vermek, yola çıkan ve anlamak isteyen sensin.. düşüncelerin ve bu konuda yazdığını eleştirmem asla, bilakis sevgin için dikene katlanacak kadar cesaretli olduğunu görür ve gurur duyarım böyle birini tanıdığım için. herkesin yapabildiği bişey değil bu inan...

      Sil
  3. teşekkür ederim uğur böceği.gerçekten şunu söylemeliyim ki blogunu okuduğumdan beri hayatım da büyük değişiklikler oldu ve tabi ki düşüncelerimde de bunun için sana gerçekten çok çok çok teşekkür ederim...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, yorumunla beni çok mutlu ettin SeSSizlik. ben gibi düşünen birilerinin olması çok huzur verici...

      Sil
  4. bu arada yanıt yorum faslını da çözdüm teşekkür ederim...ama benim ki yeniymiş yorumun altında e-posta yoluyla yazıyordu ona tıkladım Aartık yanıt yorumlarım geliyorr...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çözebilmene sevindim :) mail yoluyla daha rahat ama ben hiç maillerime bakmoyorum, ya burda bakıyorum bütün girdilerilerime, ya da kime yorum gönderdiysem onun blogundaki ilgili girdiye bakıyorum .

      Sil
  5. ben de senin bloguna bir çok kez bakmışımdır yorum geldi mi diye ama artık yapabiliyorum:))

    YanıtlaSil