26 Mayıs 2015 Salı

adil'in muadili...



Hayat çok mu adi(L) ?

U.E.

2 yorum:

  1. Hayat ne az ne de çok...Olması gerektiği gibi Uğur. Adi(L) ol(amay)an bizleriz. Bazen, kendi payımıza düşen ne varsa ( sevgi, saygı, hoşgörü, değer verme...) götürüp karşımızdakine veren de biziz. Kendimize ait olmayanın kıymetini bilmiyorsak hayat ne yapsın ki?

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle aynı fikirde olmadığımıza dair sayısız örnek verebilirim hatta bu örnekleri sayısız yaşanmış olay ve tecrübeyle de sabitleyebilirim. Beni biraz hafife almışsın kahve telvesi.Biraz da ders verir gibi olmuş yazdıkların. Bilmediğimi sanman da ayrı bir talihsizlik olmuş.:(( Üzüldüm açıkçası. Beni bunca yıldır takip eden ve derin yorumlar yapıp derin düşünen birinin bu tarz bir yorumla çıkagelmesi alışık olduğum birşey değil.Bunları bilmediğimi bilmediğini düşünmek bile istemiyorum ki bunları bilmediğimi düşünmediğini düşünmek isteyeyim :) Sanırım biraz kendi kafamızda barındırdığımız benzer bir soruyu cevaplandırıp kendi cevabımızı verdik mi desek kahve telvesi.? :) Sorduğum her soru gerçekten derin ve verdiğin cevaplar gerçekten benim yanıtlarken çoktan aşmış olduğum şeyler. Asıl soru(n) diğer aşamalarda zaten. Misal yaşatmaya çalıştığın kedi yavrusunun diğerlerinin yanında eşit fırsat bulamadığı için sen onu yaşatmaya çalışmış bile olsan yarım saat içinde ölmesi ne sevgi ne saygı ne hoşgörü ne de adil(L) ol(amay)an bizlerle açıklanabilir.Kıymet bilmek kıymetin ne olduğunu bilmekle başlamalı. Bundan salt şahsımla münhasır bir yorum yapmam gerekecek olursa ben kıymeti de kıymetliyi de bildim.. Blog geçmişimde bu konu ile ilgili yazdıklarımın gözünden (veya kuvvetle muhtemel hatrından)kaçmasına üzüldüm. gerçekten üzüldüm çünkü kahve telvesi yıllardır bilir beni. bilmelidir en azından... Bir de rica ediyorum devamında dine vb de girmeyelim yorumlarda dogma vs. "BU hayat böyle" tarzı yorumları da gerçekten "hayatı tanımlama çabasındaki bir yetersizlik " olarak gördüğümden sevmiyorum. İstersen daha derine inip konusabileceğimiz/konusmamız gereken bir konu bu kahve telvesi. Yine de yorumuna yüreğine sağlık eski dost..

    YanıtlaSil