10 Kasım 2012 Cumartesi

Kartal Bakışlı Deha!

 
Duvarımdaki resimlerine her baktığımda,
Senin her defasında ne kadar büyük işleri
 ne kadarda imkansızlıklar içinde başardığını gördükçe
Sana sevgim bir daha hiç tükenmeyecek bir şekilde artıyor!
Sen bir ulusun şerefini, geleceğini,umutlarını onlara tekrar kazandırdın.
...
Üzülmüyorum!
Çünkü ölmedin!
...
Gurur duyuyorum!
Çünkü şeref verdin varlığınla ülkeme!
Bizi bize verdin işte!
Varmı ötesi!
 
 
Korkusuz Devrimci Lider
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e


U.E.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben bizi bize verdin derken O'na sahip çıkamayan kesimden bahsetmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Atatürk Sadece Türk milletinin değil insanlığın Atasıdır öncelikle bunu eklemek isterim,zira "Yurtta sulh cihanda sulh" sözü evrensel bir bakış ve icraat açısına sahiptir ne varki her ne kadar görmeye çalışmasakta,ya da görmemeye çalışsakta, ya da gerçektende ne kadar samimi olsakta ve göremesekte böyle bir kesim var ve varlığı bariz bir şekilde malumumuz.Böyle bir kesimi görmezden gelemeyiz, ayırmasakta bu kesimin zaten kendini ayırdığını görebiliriz en azından.Bu kesime bazı şeyleri zorla benimsetme politikalarımız onların cahil yeni nesillerine Atamızı bir öcü gibi anlatmasına neden olmuştur bunca zaman boyunca.Bir başka deyişle Atatürk'e ve Atatürkçülüğe en çok zarar verenlerde maalesef yine Atatürkçü olduğunu iddia eden ama O'nu anlamaktan gerçekten uzak olan Atatürkçülüğe bulunduğu lüksleri ve sahip olduğu rahatı kaybetmemek için bağlanan menfaat takipçisi insanlardır.Ama "Gençliğe Hitap" ederken Atam bu kesimin varlığından da söz etmiştir tehlikelerinden de malumatınız üzre.. Bu yüzden Ayrımcılıkla suçlanması gereken ben değilim, kendini "biz" den ayıranlar "biz" her ne kadar istemesekte..Dolayısıyla biz kavramının sulanmasına meydan okumak hiç bir zaman "biz" olmayan ya da biz olmaya çabası olmayan bu kitleyi kabullenmek de değildir. Asıl "biz"den bu zaman uzaklaşılır.Bu konuda tek uzlaşı yani "biz" olmanın tek yolu sağlam bir eğitim ve bilgi birikimi ile donatmaktır yeni nesillerimizi. İşte eğitim konusunda ayırım yapılmamalıdır..Aydınlanma konusunda...Aksi hemfikir insanların bile zaman zaman fikir ayrılıklarında çatışmasına ve aynı görüşler içinde bile uzlaşı sağlanamamasına neden teşkil eder.Bu yüzden blogumda bu konularla ilgili polemiğe girmek istemiyorum kahve telvesi çünkü söylediklerimin hiç anlaşılmamasını yanlış anlaşılmasına yeğlerim.Yorumunuza teşekkür ederim.

      Sil